NOTÍCIES

Amb la seva presència a la Fruit Attraction, l’aposta de Fitó reflecteix el seu compromís amb el sector productor i els consumidors

11/10/2021

Quan es va anunciar la tornada a l’edició presencial de la fira Fruit Attraction l’any 2021, Semillas Fitó va ser una de les primeres empreses que va confirmar la seva presència amb un estand a la fira, mostrant així el seu clar compromís amb aquest esdeveniment, que en molts pocs anys s’ha convertit en referent del sector de fruites i hortalisses. Un cop acabada la fira, es pot dir que l’aposta ha estat encertada i que s’han superat les millors perspectives, ja que l’assistència de visitants professionals ha estat molt més alta del que s’esperava i l’estand de Fitó ha tingut un flux constant de visites de professionals. A més, la fira ha servit per consolidar els nous projectes de la companyia pensats per i per als consumidors.

El modern i minimalista estand de Fitó ha estat dissenyat de manera que reflectís clarament la filosofia de l’empresa, que es tradueix en el lema «Veggies inspired by consumers» (Verdures inspirades pels consumidors), i que es trasllada cap al sector a través de tres projectes: Organic, Flavourite i Foodture. Tots tres tenen un nexe comú: donar resposta a les exigències actuals i futures dels consumidors, que són la baula clau de la cadena.

Presentació d’Organic i Flavourite

En aquesta edició de la fira Fruit Attraction 2021, Semillas Fitó ha aprofitat per presentar al sector dos d’aquests nous projectes: Organic i Flavourite. Raquel Gómez, tècnica comercial i responsable del projecte Organic, ha estat testimoni de la seva gran acollida per part de productors i grans distribuïdors: «Els consumidors consumeixen cada vegada més fruites i hortalisses ecològiques, i és per això que hi ha una demanda creixent de llavors ecològiques. Aquest és el motiu pel qual Semillas Fitó ha llançat el seu catàleg Organic, amb 16 de les seves millors varietats per a exportació adaptades al cultiu ecològic. Són varietats de diferents segments, com ara l’albergínia, el carbassó, el meló, el cogombre, el pebrot o el tomàquet, que tenen una alta demanda en ecològic en països com França o Alemanya.» Per a Raquel Gómez, «aquesta edició de la Fruit Attraction ens ha confirmat que aquesta tendència cap a productes ecològics és cada vegada més important i que el nostre catàleg Organic, que anirà incloent noves varietats, és una eina de futur».

Un altre nou projecte que s’ha presentat a la fira és Flavourite, el distintiu creat per Fitó per a diferenciar varietats pròpies que destaquen per tenir un sabor excepcional. Per a José Cárdenas, chain manager de Fitó i responsable d’aquest projecte, «el distintiu Flavourite és una eina conceptual dissenyada i orientada cap al canal de la distribució amb la qual Fitó vol diferenciar aquelles varietats que gaudeixen d’excel·lència gustativa. Dins del concepte Flavourite ja hi ha dues varietats de tomàquet cirerol, com són Mulan i Solemio, i en poc temps també n’hi haurà d’altres espècies». José Cárdenas deixa clar que no totes les varietats poden portar una distinció com aquesta: «Cal recordar que, per aconseguir el distintiu Flavourite, cal passar tot un procés de tasts professionals i controls de qualitat per part d’institucions independents, un fet fonamental perquè el distintiu tingui credibilitat i avali el discurs amb la distribució».

Finalment, el tercer projecte pensat per i per als consumidors, que ja s’havia presentat en anteriors edicions de la Fruit Attraction, és Foodture. Com ens explica gràficament José Cárdenas,  «Foodture pretén crear avui allò que els consumidors pensaran demà. Intentem avançar-nos al futur amb conceptes que no només aportin un valor nutricional, una funció alimentària o un compromís sostenible. La cistella de la compra ens ha deixat un important buit per a les emocions i per a tots aquells conceptes que connecten amb els hàbits cada dia més canviants dels consumidors, una cosa gens fàcil a la qual donar resposta però que puc dir que és absolutament apassionant. Conceptes com el tomàquet Monterosa, el tomàquet fondant Nippo, el meló Waikiki o el carbassó Crü, són només alguns exemples de cap a on orientem la nostra feina». Per a José Cárdenas, «la fira Fruit Attraction ens ha ajudat a traslladar l’essència de cadascun dels nostres projectes, alhora que ens ha permès seguir coneixent tots aquells ingredients que condicionaran el futur».

  • Compartir:

Últimes noticies

15/04/2024

Semillas Fitó presenta el seu nou posicionament global per a hortícoles, així com les varietats Foodture i per a gran consum a la Fruit Attraction 2023

16/02/2024

Semillas Fitó presenta el seu nou posicionament global per a hortícoles, així com les varietats Foodture i per a gran consum a la Fruit Attraction 2023

17/01/2024

Semillas Fitó acudeix a la Fruit Logistica per reforçar el seu posicionament de marca i presentar un ambiciós Pla de Sostenibilitat 2026

11/01/2024

Waikiki rep el premi Sabor de l’Any 2024 a Portugal

CONTACTA AMB NOSALTRES

Consulta la nostra xarxa comercial arreu del món

Oficina Central

Selva de Mar 111 08019 Barcelona España
Tel.: 93 303 63 60 · Fax: 93 303 63 73

info@semillasfito.com